loading...
جادوگر شهر عشق
سیما بازدید : 4 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

 

آیا تا به حال به سخنرانی های استاد دانشمند گوش داده اید؟ ایشان با بیانی بسیار جذاب و گیرا باعث شده اند تا طرفداران بسیار زیادی را پای منبر های خود جمع نمایند.ما نیز یک مجموعه تصویری و صوتی از مجموعه سخنرانی های استاد دانشمند جمع اوری کرده ایم که برای علاقه مندان به آن در فروشگاه خود قرار داده ایم.

یکی از مواردی که باعث جذابیت سخنرانی های ایشان شده است بیانی طنز گونه و جوان پسند می باشد.همچنین سحنرانی های ایشان در مورد مسائل روز جوانان بوده است مسائلی همچون مشکلات دختر ها و پسر ها، دوستی های خیابانی و …

همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

مجموعه سخنرانی استاد دانشمند

در این مجموعه ارزشمند شما بیش از ۸۵۰۰ دقیقه سخنرانی را در قالب ۱۷۵ فایل صوتی از ما دریافت خواهید کرد.این سخنرانی ها هر کدام در مورد موضوعات مختلفی می باشد.

شما با خرید سخنرانی های استاد دانشمند می توانید در بسیاری از مسائل و مشکلات روز از انها بهره جسته و به عنوان راهنمای خود از آنها استفاده نمایید.استاد مهدی دانشمند روحانی بسیار شوخ طبع و در عین حال بسیار با سواد می باشد.او منبر های خود را طوری برگزار می کند که گویی اصلا به مجلس سخنرانی نرفته اید و اصلا کسل کننده و خستگی های یک مجلس سخنرانی را برایتان نخواهد داشت.
استاد دانشمند موضوعات مختلبف جامعه را انچنان زیبا و شیوا بیان می کند که تقریسبا همه نسل های پیر و جوان را عاشق منبرهای خود کرده اس.

 مجموعه سخنرانی استاد دانشمند توسط 66 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=====================================================

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان – آیا درباره قانون موفقیت در زندگی چیزی می دانید؟ آیا به انرژی مثبت و تاثیرات آن در کائنات اعتقاد دارید؟ شما هم حتما در سر برای خود آرزوهای بزرگی را داشته اید که شاید تا کنون به انها دست نیافته اید و حتی شاید قید بسیاری از آنها را زده اید.امروز ما برای شما یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین مجموعه ها در این زمینه را آماده و در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم.نام مجموعه فوق سمینارراز دکتر علیرضا آزمندیان می باشد.ایشان بنیان گذار تکنولوژی فکر در ایران بودند.

شما در سمینار دکتر آزمندیان با قانون های موفقیت و نحوه کشف راز بزرگ آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که چگونه باید استعداد های خود را شکوفا نمایید.حتما با دیدن این مجموعه اگر بخواهید می توانید تحولی بزرگ و شگرف در زندگی خود ایجاد نمایید.ما نیز برای علاقه مندان به سمینار های دکتر آزمندیان امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان این مجموعه را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

در زیر چند خطی راجه به دکتر آزمندیان و زندگی نامه او نوشته ایم:
دکتر علیرضا آزمندیان در سال ۱۳۳۲ در یک خانواده مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشته ریاضی به عنوان یکی از دانش آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ التحصیل شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما به عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد وی توفیقات زیادی در حرفه خبرنگاری به دست آورد و با تهیه گزارشهایی از اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور و سفر به تمام نقاط ایران و پاره ای از کشورهای جهان، شناخت خوبی نسبت به مسائل مردم به دست آورد و با حضور در جبهه های جنگ و تهیه گزارشهای تلویزیونی از عملیات جنگی، دلاوریهای رزمندگان اسلام را در نبرد حق علیه باطل، به تصویر کشید
وی پس از ۶ سال کار پر تلاش و شبانه روزی در صدا و سیما در سال ۱۳۶۴ برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و فوق لیسانس، دکترا و فوق دکتری را در رشته مهندسی صنایع و سیستمها در دانشگاه کالیفرنیا ادامه داد و در عین حال در رشته تخصصی خود در دانشگاههای آمریکا به تدریس پرداخت.

 
دکتر علیرضا آزمندیان ضمن ۱۲ سال تحقیق و تدریس در دانشگاههای آمریکا و در عین حال با مطالعات علمی پیرامون قدرت فکر به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخت و ضمن شرکت در کنفرانسهای علمی تکنولوژی فکر سالها در راستای توسعه این پدیده بزرگ قرن تحقیق و تدریس نمود و سرانجام برای انتقال دستاوردهای بی نظیر تکنولوژی فکر به هموطنان ایرانی خود در سال ۱۳۷۶ به ایران مراجعت کرد. وی ضمن عضویت در هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر اقدام کرد و با تشکیل کلاسهای تکنولوژی فکر به بسط و گسترش این تکنولوژی در ایران پرداخت و با تحولات بزرگی که در نظام فکری و باورهای دانشجویان خود ایجاد کرد زندگی آنها را به کلی متحول ساخت. دکتر علیرضا آزمندیان پس از سفر به بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله کشورهای آسیایی، افریقایی، آمریکا و کانادا و مطالعه مبانی ذهن، قدرت بیکران فکر انسان و با اشراف به مکانیسم های فکر، باور و برنامه ریزی سیستم ضمیر ناخودآگاه انسان، امروز در خدمت مردم عزیز ایران است تا با استفاده از دستاوردهای علمی خود ضمن ایجاد تغییرات اساسی در نظام فکری شان به پالایش شخصیت آنان پرداخته و با ایجاد تحولی شگرف در آنها ، انسانهای شاد و بشاش، هدفمند، با انگیزه، توانمند و مصمم با شخصیت و اعتماد به نفس کامل و با عشق و امید برای زندگی عالی و پر حاصل برای ایران اسلامی ما تربیت کند. دکترعلیرضا آزمندیان با برگزاری کنفرانسها و دوره های تکنولوژی فکر برای مدیران، اساتید دانشگاه، صنعتگران، معلمان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار تأثیر گذار جامعه، نه تنها نظام فکری و روحی آنان را متحول ساخته است، بلکه با اجرای تکنیکهای مدیریت فکر، در بالا بردن کارائی و بهره وری انسانی آنان تأثیر به سزایی گذاشته است
بنیانگذاران مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر” بر این باورند که با اشاعه این تکنولوژی الهی- انسانی در میان مردم ایران و متحول شدن نظام فکر و باور فرد فرد آنان، به سربلندی و عظمت ایران اسلامی کمک شایانی می نمایند.

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

=====================================================

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

 

آیا تا کنون آثار دکتر علی شریعتی را مطالعه کرده اید؟ این آثار زیبا و بی نظیر از استاد بزرگ دکتر علی شریعتی برای هر خواننده ای جذاب و زیبا می باشد.ما در مجموعه ای بی نظیر سعی کرده ایم تمامی سخنرانی ها و کتاب های ایشان را جمع اوری کرده و در یک پکیج کامل به شما علاقه مندان تقدیم نماییم.شما در این مجموعه با بیوگرافی کامل این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا خواهید شد.در این مجموعه بیش از ۷۰ سخنرانی ارزشمند از دکتر شریعتی  وجود دارد که بسیاری از انها نایاب بوده و ممکن است هر جایی نتوانید انها را بیابید.دوستداران دکتر شریعتی می داندد که تقریبا آثار این مرد بزرگ این روز ها در بازار بسیار نایاب و کم یاب شده است پس این بهترین فرصت می باشد تا با یک خرید تقریبا مجموعه ای کامل و بی نظیر از اثار این استاد بزرگ را برای همیشه با هم داشته باشید.

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

مجموعه سخنرانی های دکتر علی شریعتی و بیوگرافی ایشان را می توانید در این مجموعه بیابید.ایشان سردمدار روشنفکری در ایران معاصر بود او تمام مسائل اطراف خود را همیشه به نقد می کشید و زبانی صریح و گویا داشت.بسیاری از سخنرانی های این مرد بزرگ بسیار جنجالی بوده و در زمان خود موجبات تحولات گوناگونی شده است.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید سخنرانی دکتر علی شریعتی را فراهم کرده ایم.در این مجموعه بی نظیر با عناوینی همچون موارد زیر آشنا خواهید شد:

۱- علی، حقیقتی برگونه اساطیر

۲-مکتب، وحدت، عدالت، علی

۳-بازگشت به خویشتن

۴-فاطمه، فاطمه است

۵-مذهب علیه مذهب

۶-نیازهای انسان امروز

۷-پیروان علی

۸-سلمان پاک

۹-کاربرد آیه های قرآن

۱۰-تشیع علوی، تشیع صفوی

به همراه دستنوشته های دکتر شریعتی برای اولین بار

کاملترین و بی نظیرترین مجموعه سخنرانی های زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی

 برای خرید پستی و دریافت محصول کافیست تا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد دریافت محصول وجه انار به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی توسط 70 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

====================================================

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

 

آیا دوست دارید تا مجموعه ای ارزشمند از سخنان دکتر اله قمشه ای را داشته باشید؟ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجمعه کامل و بی نظیر که بیش از ۱۰۰ ساعت از سخنرانی های دکتر اله قمشه ای می باشد را گرد هم اورده ایم و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده ایم.

دکتر قمشه ای با بیانی شیوا و بسیار جذاب پند و  اندرز هایی را به شیوه خود بیان خواهد کرد که تا به حال از دهان کسی به این شیوایی نشنیده اید.کیفیت این مجموعه عالی بوده و می توانید از ان لذت ببرید.

سخنان دکتر اله قمشه ای سراسر پند و اندرز می باشد و اگر بتوانید از انها در راه و مسیر زندگی خود استفاده نمایید قطعا می تواند مسیر های پیشرفت و سعادت مندی را با موفقیت طی کنید.

 

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای

ما در فروشگاه خود امکان خرید پستی این مجموعه را با قیمتی مناسب فراهم کرده ایم.شما همین الان می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما با خرید سحنرانی دکتر اله قمشه ای می توانید بر همه نا امیدی های و احساسات بد خود در زندگی غلبه کنید و راهیی جدید در زندگی خود ایجاد کرده و با نگرشی جدید به دنیای اطرافتان بنگرید.دکتر قمشه ای با  قدرت بیان بالایی که در خود دارد بسیاری از نسل امروز را مجذوب کلام بسیار شیرین خود کرده است و براحتی می تواند راجع به هر موضوعی  ساعت ها شما را پای منبر خود نشانده و مجذوب خود کند.مجموعه سخنان دکتر قمشه ای را می توانید با  کامل ترین و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

خرید سخنرانی دکتر اله قمشه ای توسط 20 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

======================================================

خرید سخنرانی استاد مطهری

خرید سخنرانی استاد مطهری

خرید سخنرانی استاد مطهری آیا تا کنون سخنان استاد مطهری را شنیده اید؟ اگر علاقه مند هستید تا بیشتر با این شخصیت بزرگ تاریخ انقلاب ایران آشنا شوید و  سخنان و نصایح ایشان را گوش دهید ما مجموعه ای بی نظیر به نام سخنرانی استاد مطهری  را برای شما عزیزان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم که براحتی می توانید انرا تهیه و استفاده نمایید.ایشان در سخنرانی های خود درس های از اخلاق و زندگی می دهند و پند هایی بسیار زیبا و موثر را بازگو خواهند کرد.استاد شهید مطهری در این مجموعه درباره موضوعات مختلفی همچون موارد زیر سخن می گویند:

  • وظایف زن و مرد در برخورد با یکدیگر
  • نگاه کردن بر زن
  • وظایف مرد
  • چه چیزهایی بر زن و مرد لازم است
  • حدود حجاب
  • مسیر صحیح
  • وظایف کنیز و پوشش آن
  • برخورد زن و مرد
  • مشاوات حقوق زن
  • مقام متاع زن و مرد
  • نفوذ زن و اختیارات مرد
  • اختلاف زن و مرد
  • جنس زن و مرد
  • و……..

 

خرید سخنرانی استاد مطهری

 شما با خرید سخنرانی های استاد مطهری می توانید مجموعه ای کامل و بی نظیر از آثار این استاد بزرگ را تهیه و برای همیشه نزد خود داشته باشید.برای سفارش کالای فوق کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

استاد مطهری متولد فریمان واقع در ۷۵ کیلومتری مشهد می باشند.ایشان در خانواده ای مذهبی به دنیا امدند و در سال ۱۳۱۶ برای تحصیلات حوزی راهی قم شدند.استاد مطهری فعالیت سیاسی خود را در سال ۱۳۴۲ در نزد اام اغاز کردند و یکی از فعالین سیاسی در زمان خود محسوب می شدند.

 

شهادت

وی در «ساعت بیست و دو و بیست دقیقه سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸» در تاریکی شب -در حالی که از یکی از جلسات فکری سیاسی بیرون آمده بود- با گلوله گروه فرقان که به مغزش اصابت نمود به شهادت می‌رسد.

 

خرید سخنرانی استاد مطهری توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی .آیا تا کنون سخنان آیت اله مجتهدی تهرانی را گوش داده اید؟ ایشان با بیانی شیوا و روان همیشه منبرهای پر مخاطبی را برگزار کرده اند.درس ها و پند های آیت اله مجتهدی تهرانی می تواند راه گشای مناسبی برای زندگی اینده هر جوانی باشد.اگر دوست دارید تا اصول زندگی خود را بر اساس قواعد اسلامی و دینی پایه ریزی کنید و همیشه در کار هایتان با توکا بر خدا موفق و پیروز باشید ما پیشنهاد می کنیم مجموعه سخنرانی های آیت اله مجتهدی تهرانی را همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه نموده و با گوش فرا دادن به انها راه و رسم زندگی خود را شکوفا نمایید.

شما برای خرید این محصول ارزشمند می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

آیت اله مجتهدی تهرانی در سال ۱۳۰۲ در خانواده ای مذهبی در تهران به دنیا امدند و از همان ابتدای خردسالی در حانواده ای مذهبی رشد پیدا کردند و همین باعث ایجاد زمینه ای مناسب در ایشان برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان در این راه شد.هر وقت که پای منبر های این بزرگ مرد خواهید نشست اصلا زمان برایتان معنی پیدا نمی کند و آنقدر ایشان زیبا و شیوا سخنرانی می کنند که گذر زمان را فراموش خواهید کرد.

 

 خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

ایشان با بیانات پر فیض خود توانستند بسیاری از جوانان را همیشه پای منبر خود جمع کنند و پند و اندرز نمایند.سخنان ایت اله مجتهدی تهرانی با کلامی شیوا وگیرا باعث شده است تا از پیر و جوان همه و همه علاقه مند به گوش دادن به آن باشند.همین الان می توانید این مجموعه ارزشمند را از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از دریافت محصول  وجه انرا پرداخت نمایید.

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

 

=======================================================

درس های اخلاق آیت اله اشتهاردی

 درس های اخلاق آیت اله اشتهاردی

اگر دوست دارید تا پایه و اساس زندگی خود را بر مبنای اصول اخلاقی و اسلامی قرار دهید و در این راه به موفقیت دست یابید نیاز دارید تا از بزرگان این راه پند ها و نصایح انها را سر لوحه کار خود قرار دهید.ما امروز یکی از زیبا ترین و پر محتوا ترین سخنان و درس های مربوط به اخلاق را که توسط استاد آیت اله اشتهاردی بیان شده است را در سایت مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم.شما با گوش فرا دادن به درس های آیت اله اشتهاردی می توانید بهره های بسیاری از نصایح این مرد بزرگ در زندگی خود ببرید و راه و خط مشی خود را مشخص سازید.

آیت اله شیخ علی پناه اصلانی اشتهاردی در سال ۱۲۹۵ در اشتهارد کرج چشم به جهان گشودند و در سن ۱۲ سالگی بود که برای تحصیلات حوزی راهی قم شدند و در طی سال ها تلاش و ممارست به درجات بالای علمی و فقهی دست یافتند.ما  سعی کرده ایم تا مجموعه ای بسیار مفید و شیرین از درس های این استاد بزرگ را برای شما علاقه مندان آماده و در فروشگاه خود قرار دهیم .شما براحتی می توانید همین الان با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

درس های اخلاق آیت اله اشتهاردی

البته آیت‌الله اشتهاردی کتاب‌هایی نیز تالیف کرد که می‌توان به تعلیق و تصحیح کتاب «مجمع الفائده و البرهان فی شرح ارشاد الاذهان» اشاره کرد که در دوره دوم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کتاب سال برگزیده شد. همچنین آثاری چون القرآن و العقل و مدارک العروه از کتاب‌های اوست. شیخ علی ‌پناه در تاریخ معاصر به دلیل تالیف دو کتاب شهرت بیشتری یافته است. او چهار دهه پیش پس از انتشار کتاب شهید جاوید از سوی مرحوم آیت‌الله صالحی نجف‌آبادی و نقد آن از سوی علمای قم، کتابی در ۴۴۰ صفحه و در رد نظریات شهید جاوید نوشت که «هفت ساله چرا صدا درآورد؟» نام داشت. این کتاب یکی از ده‌ها کتاب و مقاله‌ای بود که در نقد شهید جاوید نوشته شد و نامگذاری آن به این عنوان غیرمتعارف به این دلیل بود که تالیف شهید جاوید به گفته نویسنده آن هفت سال طول کشیده بود.

علاقه مندان به اموز های دینی و اخلاقی می توانند از بیانات پر گوهر این مرد بزرگ و فرمواش نشدنی بهره برده و با تماشای این مجموعه نکات بسیار مهم و ضروری را برای ادامه زندگی با کیفیت و دینی فرا گیرند.

درس های اخلاق آیت اله اشتهاردی توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 55