loading...
جادوگر شهر عشق
سیما بازدید : 1 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس

 

 

امروز برای هواداران پر طرفدارترین تیم آسیا یعنی پرسپولیس محصولی ویزه را در نظر گرفته ایم.نام این محصول دستبند پرسپولیس است.دستبندی شیک و بسیار زیبا که نام پرسپولیس بروی آن حک شده است و هر پرسپولیسی باید یکی از این دستبند های زیبا را همراه خود داشته باشد.اگر دوست دارید تا به همه ثابت کنید تا طرفدار پرسپولیس هستید و هر جا که می روید نماد باشگاه خود را داشته باشید به شما پیبشنهاد می کنیم همین الان با خرید دستبند پرسپولیس برای همیشه نماد باشگاه محبوب خود را همراه داشته باشید.بی شک پر طرفدار ترین تیم ایران  به مهم ترین چیز خود که همان طرفدارانش هستند می نازد.شما هر کجا که باشید از این پس با در دست داشتن دستبند های مخصوص پرسپولیس به همه ثابت خواهید کرد که در عمل هم از همه تیم ها متعصب تر و پر طرفدار تر هستید.

 

 

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید دستبند فوق را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا باه مامور  پست بپردازید.

با داشتن دستبند پرسپولیس هر جا که بروید همه سریع می فهمند که شما یک پرسپولیسی دو  آتیشه هستید.این نماد بزرگترین باشگاه اسیا است که شما  طرفدار ان می خواهید برای همیشه پیوندی سرخ و نا گسستنی با این تیم ببندید.پرسپولیس بی شک با وجود شما هوادارن پر شور و دو اتیشه می تواند به بهترین  مکان های آسیا نیز برسد.یادتان نرود شما پرسپولیسی ها  بعضی ها را با ان همه ادعا ۶ تایی کرده اید. :-)

پس همین الان برای تهیه این محصول می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را به ثبت رسانده و بعد از اینکه انرا دریافت نمودید وجه  دستنبد را بپردازید.

 

  

خرید اینترنتی دستبند پرسپولیس توسط 38 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , ,

==================================================

خرید اینترنتی دستبند استقلال

خرید اینترنتی دستبند استقلال

 

یکی از محبوب ترین تیم های ایران  قطعا تیم آبی پوش پایتخت یعنی استقلال است.این تیم در سراسر ایران  دارای طرفدار بوده و بعد از پرسپولیس دومین تیم پر طفدار ایران می باشد.ما برای هوادارن پر شور و متعصب استقلال امروز یک محصول با نام دستبند استقلال اماده کرده ایم.با داشتن این دستبند زیبا  همه جا ثابت خواهید کرد که شما یک استقلالی متعصب هستید. بر خلاف سایر محصولات مشابه درون بازار ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم تا برای شما علاقه مندان به تیم استقلال محصولی با کیفیت بالا و تضمین شده را تهیه و در فروشگاه خود قرار دهیم.

 

خرید اینترنتی دستبند استقلال

ما برای علاقه مندان به این محصول امکان خرید دستبند  فوق را به صورت اینرنتی فراهم اورده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایند و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازند.شما با خرید دستبند استقلال نشان و نماد تیم محبوب خود را همیشه در دست خواهید داشت و در هر جمعی که وارد شوید سریع متوجه می شوند که شما طرفدار کدام تیم هستید. قطعا با وجود این دستبند زیبا شما یک بار دیگر ثابت خواهید کرد که چقدر  عاشق تیم محبوب پایتخت هستید و به همه خواهید گفت که استقلال بعد از پرسپولیس پر طرفدار ترین تیم ایران می باشد.

این دستبند با نماد باشگاه استقلال می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای دوستان و آشنایان استقلالی شما محسوب شود.هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالای آن باعث شده است تا استقبال خوبی از این کالا به عمل آید.هر استقلالی باید یکی از این محصولات را همیشه همراه خود داشته باشد و مانند سایر تیم های بزرگ جهان نمادی از باشگاه محبوبش همیشه در کنار او باشد.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ در خدمت شما عزیزان است.همین الن سفارش دهید.

   

 

خرید اینترنتی دستبند استقلال توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

=====================================================

خرید دستبند عشق با اشعار حافظ

خرید دستبند عشق با اشعار حافظ

برای همه زوج های جوان و همه کسانی که هنوز دلی جوان عاشق دارند یک محصول منحصر به فرد با نام دستبند عشق داریم.این دستبند زیبا با اشعار عاشقانه ای که از حافظ بروی ان نوشته شده است تزیین شده و دارای طرحی منحصر به فرد و خاص می باشد.دستبند عشق با اشعار حافظ با خط زیبای نستعلیق جلوه ای ویژه به شما و دستانتان خواهد بخشید.طرحی کاملا ایرانی و اصیل که می تواند در دستان شما چشم نوازی کند.شما برای تهیه و خرید دستبند عشق با اشعار حافظمی توانید همین الان سفارش خود را از طریق دکمه خرید پستی در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 جنس دست بندها از نوع کاملا چرم بوده و قابلیت تغییر اندازه دارند.با تنوع بیش از ۵۰ بیت شعر عاشقانه و زیبا از خواجه حافظ شیرازی.دستبندها در یک جعبه ی بسیار شیک ویژه کادو دادن ارسال خواهد شد .

 

خرید دستبند عشق با اشعار حافظ

در زیر بعضی از ابیاتی که بروی این دستبند ها حکاکی شده است را برایتان نوشته ایم:

از صداى سخن عشق، ندیدم خوشتر_____ یادگارى که در این گنبد دوار بماند

ای که از کوچه ی معشوقه ی ما می گذری _____ برحذر باش که سر می شکند دیوارش.

بیت زیر نیز یکی از معروف ترین ابیاتی است که شاید هر کسی انرا شنیده باشد:

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید _____ گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

و همچنین می توانید ابیاتی همچون  موارد زیر را نیز در میان دستبند ها مشاهده کنید:
می مخور با همه کس، تا نخورم خون جگر_____ زلف بر باد مده، تا ندهی بر بادم
شیوه و ناز تو شیرین خط و خال تو ملیح _____ چشم و ابروی تو زیبا قد و بالای تو خوش

گفته بودی که: شوم مست و دو بوست بدهم _____ وعده از حد بشد و ما نه دو دیدیم و نه یک
زلف را حلقه مکن تا نکنی در بندم _____ طره را تاب مده تا ندهی بربادم

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن _____ شرط اول قدم آنست که مجنون باشی
گر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهر _____ آن مهر بر که افکنم آن دل کجا برم

می خورد خون دلم مردمک دیده سزاست_____ کـه چرا دل به جگرگوشـه مردم دادم
بگفتمش: به لبم بوسه ای حوالت کن _____ به خنده گفت : کی ات با من این معامله بود!؟

ما دستبند عشق را همراه با بسته بنید کاملا شکیل و زیبا برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

خرید دستبند عشق با اشعار حافظ توسط 38 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

==========================================================

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

 

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل – اگر  دنبال رسیدن به آرامش هستید و دوست دارید در میان کار های روزانه خود کاملا ریلکس و آرام باشید و با تمرکز به کار های خود ادامه دهید ما دستبند پاور بالانس را به شما معرفی می کنیم.این دستبند مغناطیسی با وجود یون های منفی که در خود دارد باعث شده بدن شما به حالت تعادل رسیده و همین موضوع باعث می شود که فشار های روحی و کاری در طی روز  بر شما اثر منفی نگذارد.داستان از این قرار است که  بدن ما دارای یون های منفی و مثبت می باشد که در حالت عادی این یون ها در حالت تعادل قرار دارند.همه عواملی که باعث می شوند  شما دچار استرس و اصظراب شوید و فشار روحی شما بیشتر شود به نوعی باعث می شوند که تعداد یون های مثبت شما نیز افزایش یابند.حال در این شرایط اگر نتوانید  دوباره این یون ها را به تعادل برسانید باعث شده اید که دچار احساسات ناخوشایند و پر استرس شوید.

آرامش را با دستبند power balance  تجربه نمایید

ما قصد داریم تا با کمک دستبند پاور بالانس که حاوی یون های منفی بوده به شما کمک کنیم تا در طی روز این تعادل در میان یون های منفی و مثبت شما ایجاد شود.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ عرضه کننده انواع دستبند های مغناطیسی پاور بالانس بوده که در طرح ها و رنگ های مختلفی و همچنین با قیمت های مختلف برای شما عزیزان در سایت خود قرار داده است.

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

پاور بالانس چیست؟

پاور بالانس دستبندی است که دارای هولگرام های مخصوصی می باشد که تولید یون منفی کرده و همین امر باعث ایجاد آرامش و قدرت تمرکز شما می شود.این هولگرام ها با ساتع کردن فرکانسی خاص منجر می شوند تا شما در طی روز از نظر روحی و روانی به حالت تعادل برسید.با وجود این دستبند مغناطیسی دیگر نگران فشار های کاری خود نباشید و در هر جا که باشید با این محصول کلیه فرکانس های منفی را از خود دور خواهید کرد.ما امکان خرید پستی دستبند پاور بالانس را برای شما علاقه مندان فراهم اورده ایم و با توجه به بودجه شما انواع مختلف این کالا راب رای شما در سایت قرار داده ایم.

توجه نمایید که علت تفاوت قیمت ها  تنها به خاطر کیفیت کالا ها بوده و مسلما دستبندهایی که خاصیت یون منفی بیشتری داشته دارای کیفیت بالاتری بوده و گران تر می باشند.

 

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل توسط 44 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 60